Justin letar flickvän<3

Snyggingen Justin letar efter en flickvän!

- Jag är singel men det är inte ett val som jag gjort. Jag vill hitta en tjej men jag vill inte träffa någon som bara gillar mig för att jag är känd, berättar han.

— Tjejerna som jag tidigare dejtat har gillat min musik. Men man ser en hel del kändisar som dejtar andra kändisar. De förstår vad man går igenom.

Justin säger även att han inte skulle ha något emot att dejta en tjej som inte är känd.

— Jag skulle definitivt kunna dejta någon som inte är känd. Jag måste bara hitta den rätta. Och när jag hittar henne kommer jag självklart att dejta henne. Men det är svårt för jag reser ju så mycket, säger Justin.

Så alla girls där ute nu har ni chansen! För jag antar att jag inte är den ända som vill gifta mig med Justin<3

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0