Inget stoppar gaga förutom...

Det verkar som om inte ens Lady Gaga kan vinna mot modernatur. Sångerskan och hennes entourage blev uppehållna i Paris av franska myndigheter igår på grund av de kraftiga snöstormarna, vilket tvingade henne att ställa in sin kommande show på Paris Bercy.

Gaga tog till sin Twitter för att ventilera sin frustration över incidenten, be om förlåtelse till sina fans och förklara situationen: "Alla mina 28 lastbilar för Monsterball blev kvarhållna av franska myndigheter i över 26 timmar, 2 av mina anställda blev arresterade när de försökte komma in i Paris så att vi kunde uppträda. Jag är rasande och jag är förkrossad, det är orättvist mot mina fans och mot mig. Jag frågade om jag kunde göra en akustisk version av showen, men det skulle inte finnas något ljud eller strömkälla, allt har blivit kvarhållet. Jag är så ledsen, arg + ledsen."
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0