Travolta pekas ut som gay

Carrie Fisher: "John Travolta är gay"

 

Den amerikanska sajten Gawker publicerade nyligen en artikel där John Travolta pekas ut som homosexuell, och nu har även vännen Carrie Fisher, mest känd för sin roll som prinsessan Leia i ”Star Wars”-filmerna, gått ut offentligt med att skådespelaren är gay.

Rykten om att John är homosexuell har cirkulerat sedan 80-talet, då gayporrstjärnan Paul Baressi uttalande sig om att han ska ha haft ett förhållande med skådespelaren. Sedan dess har flera män trätt fram med sina historier, men Travolta har alltid förnekat anklagelserna.

John, som är gift med Kelly Preston och tillsammans med henne nyligen fick sonen Benjamin, har enligt the Advocate nu stämt sajten som publicerat gayryktena. När Carrie Fisher, som länge varit nära vän med skådespelaren, nyligen fick frågan om Johns läggnings svarade hon så här:

— Wow! Jag menar, mina känslor för John har alltid varit att vi vet och att vi inte bryr oss. Jag är ledsen att han är obekväm med det, och det är allt jag kan säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0