Äkta vara !

Vissa människor är inte nöjda med sina kroppar och väljer att lägga sig under kniven. De här stjärnorna är helt naturliga, eller säger sig i alla fall vara det...



"Vi har inte förstorat brösten"
Även fast Jessicas pappa uttalat sig om att "Vadå, min dotter har alltid haft jättebomber, jag menar... de brösten glömmer man inte i första taget!" så går det fortfarande rykten om att de skulle vara fake. Jessica förnekar att hon skulle ha opererat sig.



"Vi har inte förstorat brösten"

Kim Kardashian är ju bland annat känd för något lite udda - sin rumpa. Många anser att hon ska ha opererat in implantat i rumpan men hon säger att det inte är sant. Däremot erkänner hon att hon använder botox.



"Vi har inte förstorat brösten"

Ingen trodde väl Victoria Beckham när hon länge försökte förneka att hon gjort en bröstförstoring. Sanningen kommer alltid fram, Victoria!



"Vi har inte förstorat brösten"

Katy Perry har ju alltid urringat men säger i en intervju att "Jag skulle aldrig slösa pengar på fejktuttar!". Vet ni? Jag tror henne. Är det bara jag eller är vår älskade Katy lite för cool för sånt?

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0