Nu är jag trött på det här!

Alltså BARA JAG, bara jag, kan inte göra detta ensam jag behöver er hjälp eller rättare sagt VI BEHÖVER VARANDRA? Varför sitta bakom data skärmen och tycka "åh vad synd att Justin inte kommer till Sverige...".. Vafan? Ursäkta språket men jag är trött på människor som vill se en förändring utan att bidra till det?!?! Jag vill och jag SKA göra allt jag har för att få hit Justin med eller utan er, ni som inte vill hjälpa till. Jag ska gör det enda som jag kan: Bomba hans twitter. Det är där han sitter vid och där man nog har störst chans att få honom att se det med egna ögon. JAG SKA BOMBA HANS TWITTER MED #SwedenWantsBieber. Det ska bli ett TT!! För jag ärsååå trött på att ha längtat i snart 2 år på att få se honom, på att få gå på hans konsert.. på att till och med se hans ansikte några tio meter ifrån mig.. och till och med få hans autograf.. det är en av mina drömmar, töntigt nog. Så nu ska jag göra det enda jag kan för att få hit honom - bomba honom med min längtan... Någon som känner sammasak? Hänger någon på?

JAG VILL SE NYA #SwedenWantsBieber PÅ TWITTER NUU... Varje sekund vill jag se en ny som ploppar upp.. för detta klarar vi... Jag VET det.. Ifall jag tror, varför kan inte ni?

Never say never - det har Justin lärt oss..
Creds till dig som orkade att läsa :)

läste nyss detta på en annan kändisblogg! Så jävla rätt! Sitter och gör det nu x) jag är oxå trött på att han aldrig kommer till Sverige, att hans bok inte kommer och att hans film antagligen inte kommer heller :@ Men neej nu blir det ändring på det, jag  är ledsen Justin. Men du kommer bli spämmad xD <3

Kommentarer
Postat av: astrid ♥

sv: myysigt ju :o

2010-11-26 @ 23:49:44
URL: http://jag.blogg.se/
Postat av: Joy Riabroi

jag vill gärna vara med dig men jag vet inte hur...

kan du säga vad jag kan göra ?

2011-01-28 @ 00:35:52
URL: http://twitter.com/#!/JoyRiabroi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0