Pink: "Banka Skiten ur olydiga ungar !"



Pink har tidigare sagt att hon gärna vill skaffa barn med maken Carey Hart, och även om det just nu inte ser ut att vara någon bebis på väg så har hon redan bestämda åsikter om barnuppfostran.

I en intervju med tv-programmet Access Hollywood gör popstjärnan ett kontroversiellt uttalande om barnaga. Hon menar att föräldrar ska uppfostra sina barn med hård hand - bokstavligen.

— Jag tycker att föräldrar ska banka sk*ten ur sina barn. Jag tycker hela grejen med smisk, och hur det har blivit sådan politisk korrekthet kring det, är nonsens, säger Pink.

Hon tycker att föräldrar ska vara hårda mot olydiga barn, och hävdar att hon själv inte hade varit vid liv i dag om det inte vore för hennes pappa som "körde henne genom en vägg". Hon kastades ut från barndomshemmet när hon var 15 år och har full förståelse för pappans beslut.

— Jag förtjänade det. Jag hade kastat ut mig själv redan när jag var åtta. Jag gillade inte regler och auktoriteter. Jag var ond, säger hon.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0