Twilight vs Harry Potter i hunkskalan

Twilight VS Harry Potter.. grr! Kommentera din åsikt, är du team HP eller team Twilight när det gäller snyggingar eller bara allmänt? Själv är jag team Bieber! 



HARRY POTTER:


Tom Felton/Draco Malfoy




Daniel Radcliffe/Harry Potter



Rupert Grint/Ron Weasley




Fred och George Weasley/Bröderna James och Oliver Phelps




Twilight:


Taylor Lautner/Jacob Black:



Robert Pattinson/Edward Cullen:


Booboo Stewart/Seth Clearwater



Jackson Rathbone/Jasper Hale




Personligen tycker jag det är rätt jämnt, synd bara att RPattz drar ner twilight något enormt!



Fast vad JAG tycker spelar ingen roll; nu vill vi höra vad DU tycker!



Kommentarer
Postat av: Nina

Den sista är absolut inte Jackson Rathbone, vet inte vem han är. Men Rupert Grint är min favorit :)

2011-02-11 @ 00:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0