Kanye har BLING BLING

Kanye West har tagit det här med bling bling till en helt ny nivå. När rapparen gästade Ellen DeGeneres talkshow tidigare i veckan så visade han upp sin skinande nya tandrad.

Inom hiphop är det inte helt ovanligt med så kallade ”grills”, det vill säga en slags guld- eller silversmyckad yta på tänderna, men Kanye är inte typen som gör något halvdant och förklarade för Ellen att han gick hela vägen och bytte ut sina riktiga gaddar mot diamanter.

— Det är verkligen mina riktiga tänder. Jag bytte ut min nedre tandrad, avslöjade han.

— Du har slitit ut tänderna och satte in det där istället? undrade en förbryllad Ellen och fick ett snabbt svar av den 33-årige hitmakaren:

— Jag tyckte bara att diamanter skulle vara coolare. Det finns vissa saker som rockstjärnor bör ha

SKRIVET AV: KANDISNYTT.MSN.SE
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0