Körkorts nisse ;)

Justin har berättat hur han grät som ett barn efter att ha misslyckat sin uppkörnings teori. Han vägrade att komma in i sin mammas bil efter att ha misslyckats med provet - han föredrar att gå hem i regnet och tjura på egen hand.

Super-säkera Justin hade tänkt att springa igenom testet och sedan förtjäna ett körkorts tillstånd. Det skulle göra att han skulle kunna sätta sig bakom ratten på sin 16 årspresent- en Range Rover som han fått av sin mentor, Usher.

Men Justin misslyckades med att göra testet och blev dryg medan hans mamma försökte få hem honom.

Justin sa: "Det fanns inget som kunde få mig att sitta i passagerarsätet, jag grät som en tio-åring. Hon ringde mig när jag gick runt hörnet av parkeringen och ställde sig på gatan. Det kändes som att varje bil som körde förbi knäckte mig".

Justin har faktiskt klarat uppkörningen nu :p <3
kolla bara hur "proffsig" han låter när hans bästa kompis Christian Beadles får prova att köra Justins bil! Christian verkar lite nervös men det skulle jag oxå vara om jag körde en sån dyr bil...
xoxo

Kommentarer
Postat av: Kaimargrete

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2011-01-13 @ 16:23:10
URL: http://kaimargrete.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0