Många skor!

Om du tycker att du har mycket skor där hemma, då ska du bara se Justin Biebers skogarderob (bilden ovan) Justin säger själv att han inte riktigt vet hur många skor han har...
Jag själv skulle väl gissa på typ 200 elr ngt ;)
En annan kändis med mycket skor är Vanessa Hudgens.
-Jag har så mycket skor så att jag har blivit tvungen att att bygga ett extra rum i mitt hus för att få plats med allt!
Vissa sskor har jag aldrig andvänt, de ger jag till min lillasyster Stelle, då blir hon glad.
ja vill oxå ha en syrra som har typ 1 000 000 olika par skor som hon kan ge till mig^.^
xoxo

Kommentarer
Postat av: Beauty Blog

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-05-13 @ 15:31:40
URL: http://beauty-blog.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0