Rihanna = Mjukis ?

 

Lackar och läder, nitar, kortkort och skyhöga klackar. Rihannas image har tidigare varit tuff och vågad, men nu menar sångerskan att hon vill gå vidare från den hårda imagen hon tidigare haft.

Sångerskan, som poserade på en hel del råa omslag till singlarna från skivan ”Rated R”, säger att hennes kommande album istället visar hennes mjukare sidor och innehåller gladare toner.

— Det är som att avsluta det här kapitlet, och nu är vi i ett annat stadium, säger hon i en intervju.

— Hela den där grejen med axelvaddar och den arkitekturiska looken är så kantig och tuff. Jag har kommit ur den fasen. Nu gillar jag blommiga mönster, säger hon.

Rihanna berättar även at hon älskar den nya frisyren:

— Rödhåriga har roligast! Just nu älskar jag mitt hår, men jag blir snabbt uttråkad så jag förändrar det nog snart igen.

— Men förmodligen så klipper jag mig eller ändrar frisyren, troligtvis inte färgen eftersom man måste vara väldigt försiktig om man färgar håret så här ofta.

Av MIMMI LEXANDER/STARLOUNGE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0