Sjunger om ex...

För Taylor Swift har det blivit en vana att skriva låtar om sina "ex" sist sjöng hon om Joe Jonas den här gången är det John Mayer. De två sammarbetade med Jonhs låt "Half of my heart".
En del av texten från taylers nya låt går så här- Kära John/Jag ser allt klart nu när du är borta/Tyckte du inte att jag var för ung?/För att bli behandlad illa/Tjejen i klänningen/Grät hela vägen hem/Jag borde vetat bättre”.

”Det var fel/ Tycker du inte att 19 är för ungt?/ För att bli bedragen/ Av dina mörka, sjuka spel/ När jag älskade dig så… Min mamma anklagade mig för att ha tappat förståndet/ Men jag svor på att jag var okej… Du kommer att lägga till mitt namn på din långa lista över förrädare som inte förstår/ Och jag kommer att se tillbaka och ångra att jag ignorerade vad de sa/ ”Spring så fort du kan”.

xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0