Heidis omplåstrade plastiknäsa!


Efter att bilderHeidi Montag med tejpad näsa dykt upp har rykten börjat cirkulera om att realitystjärnan genomgått nya plastikoperationer. Detta skulle kunna vara en förklaring till hennes plösliga flykt till Costa Rica, något som Heidi själv helt förnekar.

— Med undantag från filminspelningar och fotograferingar så tejpar jag näsan 24 timmar om dygnet sedan november. Det tar ett år för näsan att läka. Det här är bara första fotot någon sett på det, hälsade Heidi i förra veckan till Life & Style.

Enligt ”The Hills”-stjärnan följer hon helt enkelt bara den framlidne plastikkirurgen Dr. Frank Ryans råd för bästa resultat.

— Förra gången använde jag inte tejp efter operationen och då ändrade näsan form. Tejpen ska hålla svullnaden nere och hålla näsan på plats så som Dr. Ryan formade den. Dr. Ryan sa alltid att jag var hans bästa, mest försiktiga, patient. Och jag tar inga risker nu när han är borta. Jag vill inte att mitt ansikte ska ramla av som Michael Jacksons.

AV MIMMI LEXANDER/STARLOUNGE
Se Heidis omplåstrade plastiknäsa
FOTO STELLA PICTURES

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0