mötet mellan taylor och Lea

I torsdags träffade Taylor Lautner Lea Mitchell. Det visade sig att hon är ett stort fan av Taylor.
"Jag skakade", sa Michele, som introducerade Lautner till scenen.
"Jag var så nervös. Jag bara skaka och skaka."
Hon insisterade, men han gav henne en kram, men inte innan att berätta det för publiken, "Jag lovade att styra mig själv."  Sedan tog de någar bilder tillsammans.
"Jag sa till honom att det skulle bli våran bröllopsbild", skrattade Michele. "Han kommer tro att jag är galen." Lautner sa: "Jag älskar henne. Jag hade aldrig träffat henne förut. Hon är en sådan docka."
När Taylor föreslog att kunde kanske visas i Glee, strålade Michele, "Jag älskar den idén. Låt oss göra det sant."  Lautner varnade att han inte är så begåvad i den musikaliska avdelningen. "Jag kan definitivt inte sjunga", sa han. "Det skulle vara en mardröm."
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0