Det går inge vidare för LiLo


Lindsay: "Jag skulle aldrig stjäla"


Lindsay Lohan
var tillbaka i domstolen i går och hävdade bestämt att hon är oskyldig till att ha stulit ett halsband för motsvarande 16 000 kronor! Att skådespelerska bara skulle ha lånat smycket är ingenting som rätten trodde på, men Lilo fortsätter att hävda sin oskuld.

— Jag skulle aldrig stjäla, om någon undrar, skrev hon igår på sin Facebook och fortsatte sedan:

— Jag har fått lära mig att det är fel att ljuga, fuska och stjäla.

Lindsay, som var klädd i en Kort och tajt vit klänning under domstolsförhöret, tycker även att hennes klädsel fick för mycket uppmärksamhet.

— Vad jag har på mig i rätten borde inte vara på tidningarnas förstasidor. Det är bara absurt, skriver hon.

Lindsay försökte under gårdagen få igenom ett lögndetektortest för att bevisa att hon talar sanning, men nekades direkt den möjligheten. Efter besöket i rätten släpptes hon mot borgen på 130 000 kronor och ska återvända till domstolen för ett nytt förhör den 23 februari. Vid en fällande dom kan hon tvingas till ett treårigt fängelsestraff


Kommentarer
Postat av: xheneta

snälla kan du ställa frågor till mig i min bloggsvar :)

2011-02-13 @ 19:57:12
URL: http://jojofan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0