Intervju med justins lärare


Justin Bieber har mer än 7 miljoner followers på Twitter - och de är alla fans av musik, de är inte alla fans av hans stavning. "Hans stavning var inte så bra," Justin årskurs 7 engelsklärare Kim Booker erinrar HollywoodLife.com exklusivt. "När jag ser hans tweets, driver hans felstavningar mig till vansinne! Jag vill tweet tillbaka till honom och säga "Det är man stavar det! '

Kim, som var lärare åt Justin i Stratford Northwestern Secondary School i Ontario, droppar även dessa godbitar om denna super stjärnanr:

* Han hade en flickvän i årskurs åtta. De pratade i telefon i en vecka och sedan gjorde dem slut
* Han var populär, men han var inte Justin Bieber
* Han spelade hockey och han var riktigt bra på sport
* Han var en underhållare, även i klassen... Han kom en gång och spelat gitarr sjöng för klassen
* Han var väldigt själv medveten i tidig ålder. ... Han visste var en bra plats scenen var när det        kom till drama. Du vet när folk vet att de har en närvaro och de använder den? "
* När något betydde nått för Justin brukade han arbeta hårt för det, och det var inte alltid skolan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va med i min bloggtävling;)

2011-02-20 @ 13:27:55
URL: http://codysimpsonsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0