Justin Bieber "Jag är emot sex utan känslor"

 

Bieber: "Jag är emot sex utan känslor"

Justin Bieber sticker ut hakan i nya numret av Rolling Stone och avslöjar sin något konservativa syn på sex och kärlek.

— Jag tycker inte att man ska ha sex med någon man inte älskar, säger Justin i nya numret, som kommer ut på fredag.

— Jag tycker att man ska vänta på personen man… är kär i, säger han.

I intervjun berättar den 16-åriga popstjärnan även hur han ser på oönskade graviditeter.

— Jag tror inte riktigt på abort. Det är som att döda ett barn?”, säger han.

På frågan om han alltid står fast vid detta, även om graviditeten uppstått på grund av en våldtäkt, tonar Justin ner sitt svar en aning och förklarar följande:

— Jag antar att jag aldrig har varit i en sån situation, så jag kan inte bedöma det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0