vi dejtar inte han tar bara han om min hund??

Miley: "Vi dejtar inte - han tar hand om min hund!"
Flera gånger de senaste dagarna har Miley Cyrus synts tillsammans med den som ryktas vara hennes nya pojkvän; Amy Winehouse ex Joshua Bowman, 22. Igår fotograferades paret när de stannade för att köpa kaffe under en tur på stan i L.A

Den 18-åriga sångerskan och skådespelerskan lärde känna Joshua under inspelningen av filmen ”So Undercover” i New Orleans förra året, och sedan dess har det ryktats om en romans.

Paret fotograferades sedan mysandes i Griffith ParkLA förra helgen, men själv hävdar Miley dock att hon fortfarande är singel. Istället skyller hon bekantskapen med Joshua på sin hund.

— Jag dejtar ingen! Lyssna, vi satt i en park tillsammans. Vi är väldigt bravänner och han har väldigt god hand med min hund, så det var grymt, säger hon till E! News

starlouge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0