Jason Mraz -"Vi gifter oss inte förrän alla får gifta sig"


Gud så gulligt! Jason Mraz (sångare till bland annat I'm Yours & Butterfly) friade i december till sin flickvän Tristian Prettyman. Däremot avslöjar de att de inte har något bröllop planerat på ett tag. De som verkligen avgör när paret ska gifta sig är faktiskt U.S.As regering..
De har bestämt sig för att inte gifta sig förrän gay-bröllop är lagligt i USA.

"Min flickvän och jag är så säkra i vårt förhållande att vi inte behöver gifta oss just nu egentligen. Det är väl mest för att det är roligt och för våra familjer, vänner och kanske mest av allt - mammor. Vi tänker inte gifta oss förrän gaybröllop är lagligt och jämställt. När alla har rätt att gifta sig tror jag att det kommer vara ett enormt framsteg för landet."

Det är helt sjukt att det inte är lagligt än & jag tycker det är coolt att så många faktiskt försöker göra en förändring! :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Linda

Så nu har jag länkat er blogg på min. Så ni får göra detsamma;)

2011-01-23 @ 13:20:01
URL: http://codysimpsonsweden.blogg.se/
Postat av: Demileysel

Heej jaa, vi kan länkbyta och vi kan bjuda in dig till bloggsvar :) Men kan du fixa en sån dära pil med en kändis på åt oss ? Vi bjuder in dig nu !!



www.demileysel.webblogg.se



Kramar /Demileysel

2011-01-23 @ 14:11:56
URL: http://demileysel.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Heej har skickat inbjudan till dig nu :)

2011-01-23 @ 15:51:25
Postat av: Demileysel

Heej ja vi kan länka :) Lägger till dig nu :)



/www.demileysel.webblogg.se

2011-01-23 @ 17:21:33
URL: http://demileysel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0