Justin Bieber-samlarkort

Som att sjungande JB-dockor, nagellack och en bäst-säljande memoar inte var nog för att hans fans skulle bli nöjda. Nu lanserar popstjärnan hans alldeles egna samlarkort och stickers.
Entertainment Collectible Company Panini Amerca har lanserat Justin Bieber-samlarkorten, som kommer att finnas i hyllorna på Walmart, Target, Toys"R"Us m.f den här veckan.

"Jag har alltid drömt om att vara en känd hockeyspelare och ha mina egna samlarkort" Säger Baby-sångaren. "Jag kommer ihåg när jag samlade på hockeykort, så tanken att något barn ska samla på mina kort precis som jag gjorde är helt fantastisk!"

Kollektionen innehåller 150 olika kort och 30 stickers, med fyra nio-korts pussel som låter fansen skapa sina egna Bieber-posters. Varje paket kommer att kosta 1,99 dollar, ca 13 kr, och kommer att innehålla 5 samlarkort och 1 sticker.
-bieberfever.se

Lovely! Undrar om de kommer till Sverige också..?



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0