Kim Kardashian i Glamour Magazine


kim kardashian glamour february 2011 02

kim kardashian glamour february 2011 03
kim kardashian glamour february 2011 04

Wow! I februari i år kommer Kim Kardashian vara covergirl för Glamour Magazine. De här stekheta bilderna kommer medverka i stortidingen. Gash, bara jag som skulle DÖ för hennes utseende?

Här är vad reality show-stjärnan hade att säga om bilderna:
-"Jag finner inte mig själv så sexig som alla säger. Jag är mycket mer osäker än alla verkar tro, men mest med fåniga saker som när jag väljer kläder, jag har väldigt svårt att ta såna beslut."

På frågan om hur kvinnor som är obekväma med sina kroppar ska lära sig att älska sig själva svarar hon:
-"Det är alltid en process. Man måste lära sig att acceptera det, lära dig att gilla det du ser i spegeln. Det finns definitivt gånger när jag känner mig obekväm med mig själv - men man får fake it til you make it."


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0