Pauly D's got bieber fever? ;)



Stjärnan från Jersey Shore, Pauly D är inte rädd att berätta om hans "kärlek" till Justin Bieber. New York Magazine frågade DJ:n vad han gillade, då blev många förvånade när han berättade sin beundran för den 16 åriga sångaren Justin Bieber.

"Jag är ett stort Justin Bieber fan", sa han. "Jag är en Belieber."

Inte bara det att han älskar Bieber, utan han spelar även hans musik hela tiden när han DJ:ar.

"Ibland kan det hända att jag spelar en låt" erkände Pauly. "När jag gör en Sweet Sixteen, blir jag helt galen och spelar alla hans låtar." "Jag var faktist Justin på Halloween. Jag hade kammat fram allt mitt hår och gjorde en hairflip hela tiden. Precis som Justin."

-olyg.com

HAHA, dooog när jag läste detta! Pauly D har alltid varit min favorit-Jersey Shorare :D

Vem är din favorit i Jersey Shore?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0