Justin räddat livet på ett fan?

Ett JB fan påstår att Justin räddade hennes liv när han så åt henne att sluta skära sig, enligt en historia påTumblr.
"Det var på en skivsignering i Adelaide.
Jag var en utav de sista i kön och jag hade väntat på att få träffa honom i 4 timmar! Jag kom fram till honom och fick en kram. Han kollade på mig med en pinsam blick och försvan några sekunder. Sen kom han tillbaka och kramade mig lite hårdare. Jag fattade inte förens han sa "Gör aldrig om det där igen, du är värkligen vacker som du är. Låt ingen annan såga något annant!" Han hade kommit på min mörkaste hemlighet, mina föreldrar visste inte ens om det! Tack... sa jag och han kysste mig på kinden satte kepsen på mitt huvud. Sedan dess har jag aldrig skärt mig"
Tror du på historian?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0