Tuff brud!

Vanessa Hudgens visar nu att hon inte är någon söt Disney tjej länger.
I en nylig intervju med Fabulous Magazine gjorde hon en stooor grej av hur uppvuxen och självständig hon är.

Hon sa, "Jag har definitivt en stygg sida. Jag har vad jag kallar 'piratmun'. Jag kan bli väldigt gangster ibland. Jag brukade vara väldigt blyg. Men nu är jag min egen person. Jag känner ingen press att se ut på ett speciellt sätt. Min vikt går upp och ner, som vilken annan normal tjejs som helst. Om någon sa åt mig att gå ner i vikt skulle jag säga fuck you och gå därifrån."

Även om vi vinner det där citatet en aningen överdrivet, så är det i alla fall bra att hon står upp för sig själv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0