Kändis citat

"Är det här kyckling eller fisk? Det är tonfisk, men det står havets kyckling." - Jessica Simpson

"Är det här kyckling eller fisk? Det är tonfisk, men det står havets kyckling." - Jessica Simpson

"Jag har aldrig riktigt velat åka till Japan. Helt enkelt eftersom jag inte gillar att äta fisk. Och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika." - Britney Spears

"Jag har aldrig riktigt velat åka till Japan. Helt enkelt eftersom jag inte gillar att äta fisk. Och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika." - Britney Spears

"Rökning dödar. Och om du dör, förlorar du en väldigt viktig del av ditt liv." - Brooke Shields

"Rökning dödar. Och om du dör, förlorar du en väldigt viktig del av ditt liv." - Brooke Shields

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0