Beyonce: "Jag tänker frossa i choklad"

Beyonce: "Jag frossar i choklad!"
Beyonce, som i januari födde sin lilla flicka Blue Ivy, har redan gått ned sina graviditetskilon! Run The World-sångerskan har jobbat otroligt hårt för att slimma kroppen inför hennes kommande smygstartsturné, där hon måste komma i en specialsydd superkort klänning täckt av Swarovski-kristaller.

"Ni har ingen aning om hur hårt jag kämpade!", sade Beyonce om sin snabba viktnedgång: "Jag var tvungen att gå ned 27 kilo. Jag levde på löpbandet. Jag åt salladd!", fortsatte hon. Och nu firar hon sin konsertcomeback: "I kväll tänker jag frossa i choklad!", berättade hon glatt för sina fans. (usweekly)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0